Overige schadeformulieren

Vervelend dat je schade hebt opgelopen. Een schade komt altijd ongelegen. Je mag er echter op rekenen dat wij er alles aan zullen doen om de schade zo snel mogelijk af te wikkelen zodat je snel weer verder kunt.   

 

Heb je een schade die veroorzaakt is door een motorvoertuig (zoals auto, brommer, tractor)? En is de eigenaar van dat voertuig niet bekend of onverzekerd? Met deze check controleer je of je een claim kunt indienen bij het Waarborgfonds Motorverkeer. Misschien kunnen zij de schade vergoeden.

 

  

Heb je schade in het verkeer? Gebruik dan onze ASSU Schade App, want met deze app heb je geen schadeformulier meer nodig. Dus voor gemak en snelheid bij bijvoorbeeld een autoschade download je hierboven de ASSU SchadeApp. Of je nu als voetganger, fietser, motorrijder of automobilist betrokken bent bij een ongeval, met onze ASSU SchadeApp kun je snel en eenvoudig je schade met een smartphone melden!

Alles via één app, geen papierwerk meer

Het is vanaf nu niet meer nodig om een schadeformulier in je voertuig te bewaren. Met onze ASSU SchadeApp kun je eenvoudig een schademelding maken en versturen naar ons kantoor. Geen vervelend papierwerk meer maar eenvoudig met je ASSU SchadeApp een schade melden.

Geaccepteerd door alle verzekeraars

Schademeldingen vanuit onze ASSU SchadeApp wordt geaccepteerd door alle verzekeraars in Nederland en Europa. Je ontvangt na een melding een e-mail met daarin de schademelding als pdf-bestand die je kan doorsturen naar ons kantoor.

Hoe werkt de ASSU SchadeApp

Je vult samen - op één toestel - met de tegenpartij alles in de ASSU SchadeApp. Na afloop ontvangen beide partijen een bericht per e-mail met inloggegevens. De schademelding die jij en de tegenpartij samen hebben ingevuld wordt toegevoegd aan de accounts van beide partijen, zodat je die zelf kunt downloaden en kunt versturen naar ons kantoor.

Digitale handtekening

De Schade App maakt gebruik van een digitale handtekening. Dit is belangrijk voor de rechtsgeldigheid van de schademelding. De digitale handtekening zet jij met een >SMS code die je ontvangt vanuit de app.

Speel de video af voor een uitgebreide uitleg!

 

  

Alarmnummers

 

Directe hulp bij noodgevallen, denk hierbij aan diefstal, brand, letsel, grote lekkages, overstromingen of vakantiepech (binnen- en buitenland). 

Bel direct met het Aegon noodnummer
088 344 00 00 (lokaal tarief). Zij staan 24 uur per dag voor u klaar.

 

 

 

Noodsituatie? Bel onze alarmcentrale
Sta je met pech langs de weg? Of zit je in een noodsituatie in het buitenland?
Bel dan ons noodnummer.
Telefoon: (020) 592 9292 * (dag en nacht bereikbaar)

Bel ons voordat u uw zaak meldt op de volgende telefoonnummers:

Als uw partner of naaste is overleden, is het belangrijk dat u zijn of haar overlijden meldt. Dat kun u doen bij het Meldpunt Uitvaartzorg van Ardanta: (0800) 333 30 00 (dag en nacht bereikbaar).

Kun je na een aanrijding niet verder rijden?  Bel direct met de a.s.r. Alarmcentrale: (030) 256 77 77. Dat kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. In Nederland en in het buitenland.

​Heeft u in het buitenland medische zorg nodig die direct noodzakelijk is? Bel dan meteen alarmcentrale Eurocross Assistance: 00 31 71 364 18 50. Zij staan 24 uur per dag, 7 dagen in de week klaar om u te helpen.
In het geval van een calamiteit zijn wij 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar op: 058 297 71 23

Vragen over je schade (zakelijk) 024 366 67 97

Algemeen: 088 555 77 77
Buitenland: +31 13 468 04 02

 

 

Algemeen: (040) 260 16 36
Binnenland: (0800) 955 66 55

 

Overlijden melden: 088 663 02 33

Algemeen: (058) 234 56 78

Binnenland: (058) 234 56 00

Buitenland: +31 58 234 56 50